علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

آتش‌سوزی جنگل‌های دو هزار تنکابن مهار شد | بیش از ۲ هزار متر مربع در آتش سوخت

  • کد خبر: ۱۹۵۴۶۴
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
آتش‌سوزی جنگل‌های دو هزار تنکابن مهار شد | بیش از ۲ هزار متر مربع در آتش سوخت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر از مهار آتش سوزی جنگل‌های دو هزار تنکابن خبر داد و گفت: آتش سوزی در نکرس چالوس نیز جزئی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد خزایی پول با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی در دو هزار تنکابن و نکرس چالوس گفت: آتش سوزی در ارتفاعات دو هزار تنکابن با کمک نیروهای مردمی و یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شد.

وی با بیان اینکه سطح آتش سوزی توسط کارشناسان برآورد شد، افزود: در دوهزار حدود ۶ تا ۸.۵ هزار متر مربع دچار حریق شد.

وی در خصوص وضعیت آتش سوزی نکرس در بخش مرزن اباد  چالوس بیان کرد: سطح آتش سوزی بسیار کم بود و در حال حاضر مهار شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر با اشاره به اینکه آتش سوزی ممکن است به دلیل سهل انگاری دامداران در خاموش کردن آتش باشد، افزود: محل آتش سوزی نکرس بادگیر است و در این منطقه بارها آتش سوزی اتفاق افتاده است.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران نیز در رابطه با آتش سوزی که در غرب مازندران رخ داده است، گفت: در حال حاضر آتشی که به دامن جنگل‌های مرزن آباد و دو هزار تنکابن افتاده است توسط نیروهای مردمی، امدادی و منابع طبیعی در تنکابن خاموش و در مرزن آباد نیز در حال خاموشی است.

حسینعلی محمدی افزود: علت آتش سوزی عوامل انسانی است که در برآوردهای بیشتر به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->